Saturday, July 23, 2016

Kaufen cardura 64






+

Deze Woche viel het eerste in de Bus. Opvallend dass er zo weinig Beton plannen en ideeën in staan. Weet jij Welke politieke partij dit ist ?: - Minder overheid, meer voor u - Economische kansen pakken - Ruimte om je eigen toekomst te maken - Nu werken voor een betere toekomst - Minder betutteling door de overheid Het zegt mij niks! Hoe ziet dat eruit, een overheid sterben Aufpasser aanwezig ist? Minder blauw op Straat, Aufpasser Leraren? En Aufpasser betutteling, Welke regels gaan er dan af? Economische kansen pakken? Ähm, Hacke dan? Ruimte om je eigen toekomst te maken, iedereen een Eigenhuis van 150 m2? Nu werken voor een betere toekomst. Waaraan wordt dan Precies gewerkt? Geen idee. Een partij sterben Beton doelen heeft, spreekt meer aan. Al ist dat doel kan een concreet doel zijn van Minder overheid. En als Burger zou ik dan ook benieuwd zijn von ik dan Aufpasser belasting moet betalen, will er blijft immers geld über: Meer voor u (= ikkeikke). Ben benieuwd von ik binnenkort nog meer partijproza ​​ontvang. Ik houd je op de hoogte. Kommentarfunktion ist geschlossen. Zeit ausgeführt 0 Sekunden Zoekt en gij zult vinden Taalschat Tweets Onderwerpen De tegel van de dag: Onderzoek / theorieën woordenschatonderwijs Online taalspelletjes Stijlfiguren Laaggeletterdheid


allenbachq.blogspot.com


No comments:

Post a Comment